REGULAMIN ORAZ OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG W SERWISIE WYBIERZAUTO.PL
z dnia 27 stycznia 2020 r.
I POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ PODSTAWOWE DEFINICJE
- 1. Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług (dalej: „OWU”) określają zasady świadczenia usług konsultacji motoryzacyjnych oraz przesyłania informacji handlowej przez VTI Group Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Sarmacka 4/106, 02-972 Warszawa, NIP 951-256-33-95, numer telefonu 736-055-000, adres poczty elektronicznej wybierzauto@gmail.com, zwanego dalej „Usługodawcą”.
- 2. 1. Umowa o świadczenie usług pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą może zostać zawarta:
1) przy użyciu formularza zamówienia usługi, w którym należy podać co najmniej:
- a) imię i nazwisko;
- b) adres zamieszkania;
- c) PESEL lub NIP;
- d) adres e-mail;
- e) numer telefonu,
- f) odsyłacz (link) do pojazdu, który ma być przedmiotem umowy;
2) za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej wybierzauto.pl oraz przy użyciu poczty elektronicznej albo
3) wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej albo
4) w formie pisemnej.
- Usługi, w zależności od uzgodnień pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, świadczone są drogą elektroniczną lub drogą tradycyjną (w szczególności osobiście).
- Świadczenie usług drogą elektroniczną odbywa się przy użyciu wskazanych przez strony umowy adresów poczty elektronicznej.
- Warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług jest zaakceptowanie postanowień OWU przez Usługobiorcę.
- W przypadku umów zawieranych w sposób określony w ust. 1 pkt 2 i 3, warunkiem zawarcia umowy jest również podanie przez Usługobiorcę następujących danych osobowych:
1) imię i nazwisko;
2) adres zamieszkania;
3) nr PESEL lub NIP (w przypadku gdy Usługobiorca jest przedsiębiorcą);
4) adres poczty elektronicznej;
5) numer telefonu.
- 3. Ilekroć w OWU jest mowa o:
1) Usługobiorcy – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła umowę o świadczenie usług z Usługodawcą;
2) przeglądarce internetowej – należy przez to rozumieć przeglądarki (w aktualnych wersjach zalecanych do używania przez ich wydawców):
- a) Internet Explorer,
- b) Microsoft Edge,
- c) Opera,
- d) Mozilla Firefox,
- e) Google Chrome,
- f) Safari;
3) RODO – należy przez to rozumieć rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1);
4) ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz. U. z 2019 r., poz. 123, z późn. zm.);
5) Kodeksie cywilnym – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145);
6) ustawie o prawach konsumenta – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r., poz. 134, z późn. zm.);
7) konsumencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
8) formularzu kontaktowym – należy przez to rozumieć elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej wybierzauto.pl, za pośrednictwem którego Usługobiorca może podjąć negocjacje w celu zawarcia umowy o świadczenie usług oraz wyrazić zgodę na przesyłanie mu informacji handlowej przez Usługodawcę;
9) formularzu zamówienia usługi – należy przez to rozumieć elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej wybierzauto.pl, za pośrednictwem którego Usługobiorca może zawrzeć umowę z Usługodawcą;
10) płatnościach online – należy przez to rozumieć płatności dokonywane przy użyciu sieci Internet, obsługiwane przez instytucję płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego;
11) serwisie – należy przez to rozumieć serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym www.wybierzauto.pl.
- 4. Minimalne wymagania sprzętowe oraz systemowe umożliwiające Usługobiorcy korzystanie z usług drogą elektroniczną są następujące:
1) komputer z dostępem do Internetu, umożliwiający korzystanie z konta pocztowego służącego do odbierania i wysyłania wiadomości pocztą elektroniczną, z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie plików zapisanych w formatach .pdf, …, …, lub
2) urządzenie przenośne z dostępem do Internetu, umożliwiające korzystanie z konta pocztowego służącego do odbierania i wysyłania wiadomości pocztą elektroniczną, z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie plików zapisanych w formatach .pdf, …, …..
II ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
- 5. 1. Usługodawca świadczy Usługobiorcy usługi konsultacji przy zakupie samochodów nowych i używanych, w szczególności poprzez sporządzanie opinii co do ogólnego stanu zużycia poszczególnych elementów tych samochodów. W ramach konsultacji możliwe jest świadczenie w szczególności następujących usług:
1) wyszukiwanie pojazdów;
2) sprawdzanie pojazdów;
3) negocjacja ceny pojazdu;
4) wsparcie pozakupowe;
5) przesyłanie informacji handlowej.
- Zakres świadczonych usług nie obejmuje:
1) istnienia wad ukrytych i wad prawnych pojazdów które są obiektem weryfikacji;
2) weryfikacji prawdziwości udostępnionych przez Klienta informacji, dokumentacji, własności oraz weryfikacji baz pojazdów skradzionych czy zastawów;
3) weryfikacji dokumentów w językach obcych bez tłumaczeń przysięgłych;
4) przekazywania zadatków lub zaliczek.
- W przypadku świadczenia usługi negocjacji ceny pojazdu usługę uznaje się za wykonaną, w wyniku działań podjętych przez Usługodawcę dojdzie do nabycia pojazdu przez Usługobiorcę.
- Usługobiorca zobowiązany jest powiadomić Usługodawcę o nabyciu pojazdu, który jest przedmiotem świadczenia usługi negocjacji ceny pojazdu, w terminie 14 dni od jego nabycia, również w przypadku gdy nabycie pojazdu nastąpiło w drodze darowizny udzielonej przez osobę trzecią.
III PŁATNOŚCI
- 6. 1. Świadczenie usług następuje odpłatnie, z wyłączeniem usługi określonej w § 5 ust. 1 pkt 5, której świadczenie następuje nieodpłatnie.
- Ceny świadczonych usług prezentowane w serwisie zawierają wszelkie należne podatki i daniny publiczne, a w przypadku gdy charakter usługi nie pozwala na wcześniejsze obliczenie cen, w szczególności w przypadku usługi negocjacji ceny pojazdu – w serwisie wskazany jest sposób obliczenia tych cen.
- Usługobiorca zobowiązany jest uiścić cenę za usługi w terminie uzgodnionym przez strony pocztą elektroniczną (w przypadku umów zawartych pocztą elektroniczną), lub w terminie określonym w umowie zawartej w formie pisemnej.
- W przypadku umów o świadczenie usług zawartych drogą elektroniczną przy użyciu formularza zamówienia usługi, płatność za usługę następuje poprzez płatność online.
- Sposób płatności za usługi świadczone drogą tradycyjną określa umowa pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą.
- W przypadku usług w stosunku do których nie jest możliwe obliczenie ceny za usługę przed jej wykonaniem (w szczególności w przypadku usługi negocjacji pojazdu), Usługobiorca zobowiązany jest uiścić cenę za usługę po jej wykonaniu, w wysokości wskazanej na fakturze lub paragonie, w terminie 14 dni od wystawienia dokumentu sprzedaży, na rachunek bankowy na nim wskazany.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest system płatności Tpay należący do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437.
- Opis polityki prywatności stosowanej przez podmiot, o którym mowa w ust. 2 znajduje się pod adresem internetowym: https://tpay.com/polityka-prywatnosci-note
- Jako potwierdzenie wykonania usługi Usługodawca wystawi Usługobiorcy fakturę lub paragon.
- Usługobiorca wyrażą zgodę na wystawienie przez Usługodawcę faktury elektronicznej (bez podpisów stron) i doręczenie jej drogą elektroniczną.
- Usługodawca nie jest płatnikiem VAT.
IV ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- 7. 1. Dane osobowe Usługobiorców przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO oraz przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Administratorem danych osobowych uzyskanych od Usługobiorców jest VTI Group Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Sarmacka 4/106 02-972 Warszawa, NIP 951-256-33-95.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu wykonania umowy o świadczenie usług określonych w OWU oraz w celu przesyłania informacji handlowej.
- Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorców: imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, NIP, adres poczty elektronicznej, numer telefonu.
- Dane osobowe Usługobiorców przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, a w przypadku usługi określonej w § 5 ust. 1 pkt 7 (przesyłanie informacji handlowej) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (marketing bezpośredni).
- Usługobiorca nie jest zobowiązany do podania danych osobowych, jednak brak ich podania powoduje, iż nie jest możliwe zawarcie umowy o świadczenie usług określonych niniejszymi OWU.
- Odbiorcą danych osobowych Usługobiorców może być przedsiębiorca świadczący usługi hostingowe na rzecz Administratora (w zakresie przechowywania danych).
- Dane osobowe Usługobiorców będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do świadczenia usług oraz wykonania obowiązków podatkowych.
- Usługobiorca jest uprawniony do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniony do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji (prawo dostępu do danych osobowych):
1) cele przetwarzania;
2) kategorie odnośnych danych osobowych;
3) informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;
4) w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;
5) informacje o prawie do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego Usługobiorcy, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
6) informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
7) jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od Usługobiorcy – wszelkie dostępne informacje o ich źródle;
8) informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla Usługobiorcy.
- Usługobiorca ma prawo żądać od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących go danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Usługobiorca ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
- Usługobiorca ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących go danych osobowych, a Administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
1) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
2) Usługobiorca cofnął zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
3) Usługobiorca wnosi sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
4) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
5) dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
6) dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
- Usługobiorca ma prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:
1) gdy kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
2) gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Usługobiorca sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
3) Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Usługobiorcy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
4) Usługobiorca wniósł sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Usługobiorcy.
- Usługobiorca ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych (w tym profilowania):
1) niezbędnego do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi;
2) niezbędnego do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności Usługobiorcy, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy Usługobiorca jest dzieckiem.
- W przypadku wniesienie sprzeciwu, o którym mowa w ust. 13, Administratorowi nie wolno przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Usługobiorcy, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, Usługobiorca ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
- Usługobiorca ma prawo ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jego dotyczące, które dostarczył Administratorowi, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora, któremu dostarczono te dane osobowe (prawo do przenoszenia danych).
- Wykonując prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w ust. 16, Usługobiorca ma prawo żądania, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
- Usługobiorca ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Usługobiorca ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora.
V POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- 8. 1. Wszelkie reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usług, Usługobiorca może składać pisemnie, na adres siedziby Usługodawcy, lub drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej Usługodawcy wybierzauto@gmail.com
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia ich zgłoszenia w sposób określony w ust. 1.
- Ustosunkowanie się zgłoszenia reklamacyjnego przez Usługodawcę następuje drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Usługobiorcę, chyba że uzgodniono inny sposób odpowiedzi na reklamację.
- W przypadku powstania sporu z Usługodawcą, Usługobiorca będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. W celu wszczęcia postępowania konsument może skorzystać z ogólnoeuropejskiej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VI ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ROZWIĄZANIE UMOWY
- 9. 1. Konsument, który zawarł z Usługodawcą umowę o świadczenie usługi określonej w niniejszym OWU na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo od niej odstąpić bez podawania przyczyn, w terminie 14 dni od jej zawarcia.
- Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od umowy określa załącznik nr 1 do niniejszych OWU.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do OWU.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Kwotę zapłaty, o której mowa w ust. 5, oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- 10. 1. Każda ze stron może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług określonych w niniejszych OWU.
- W przypadku wypowiedzenia umowy przez Usługobiorcę przed zakończeniem świadczenia usługi, zobowiązany jest on zwrócić Usługodawcy wydatki, które ten poczynił w celu należytego wykonania usług oraz uiścić Usługodawcy część wynagrodzenia odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom, a jeżeli wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego powodu, powinien także naprawić szkodę.
- W przypadku wypowiedzenia umowy przez Usługodawcę bez ważnego powodu przed zakończeniem świadczenia usługi, ponosi on odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Usługobiorcę.
VII ZMIANY OWU
- 11. 1. OWU mogą zostać zmienione przez Usługodawcę.
- O zmianach OWU Usługodawca zawiadomi zamieszczając informację na stronie internetowej wybierzauto.pl.
- Zmiany OWU nie mają zastosowania do umów, które zostały zawarte przed wejściem w życie zmian. Do tych umów tych stosuje się OWU obowiązujące w dniu zawarciu umowy o świadczenie usług pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą, chyba że obowiązek dokonania zmian został nałożony na Usługodawcę przez właściwy sąd lub organ władzy wykonawczej, a zmiany tego są korzystniejsze dla Usługobiorcy.
VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 12. 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi OWU zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Usługodawca przy świadczeniu usług obowiązany jest do należytej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru jego działalności.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
1) z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne pojazdu, który Usługobiorca nabył od osoby trzeciej;
2) należyte świadczenie usług przez stacje kontroli pojazdów;
3) poprawność raportów z rozkodowania numeru VIN sporządzanych przez podmioty trzecie;
4) poprawność weryfikacji szkód w historii ubezpieczalni, dokonywanych przez podmioty trzecie;
5) poprawność rozkodowania numeru VIN dokonywanego przez podmioty trzecie.
- OWU wchodzą w życie z dniem 21.09.2020
- Treść OWU dostępna jest pod adresem internetowym https://www.wybierzauto.pl/ogolne-warunki-swiadczenia-uslug/
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO OWU Z DNIA 17.11. 2019 R.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
W przypadku gdy jako osoby fizyczne nabyli Państwo usługę w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej z Usługodawcą, w terminie 14 dni liczonym w sposób wskazany poniżej, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia od zawarcia umowy o świadczenie usług.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży
W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO OWU Z DNIA 17.11. 2019 R.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
VTI Group Sp. z o.o.
ul. Sarmacka 4/106
02-972 Warszawa
wybierzauto@gmail.com
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: ……………………………………………………………………
Data zawarcia umowy:……………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ………………………………………
Adres konsumenta(-ów): …………………………………………………
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):………………………………………
Data: ……………………………………………
(*) Niepotrzebne skreślić.